Termoska ORCHESTRION
Motorový vůz M152, který byl v roce 1988 přeznačen na řadu 810. Vůz mnoha protikladů. Oblíbený a zároveň zatracovaný. Vůz mnoha přezdívek jako Skleník (okna všude), Autobus (čela skříně i boční okénka připomínají autobusy Karosa Š11, mají i stejný motor LIAZ a převodovku značky Praga), Kufr (podle tvaru), RegioMouse (pojmenování od Českých Drah) , Šukafon (hrkání vozu při jízdě) a dál už radši nepůjdeme…
Kategorie: | Ostatní |
---|---|
Typ: | Lokomotiva |
Pohon: | Diesel |
Jedno mu odepřít nemůžeme, jako nástupce Hurvínka, který se vyráběl po válce ovládl definitivně lokální tratě. Orchestrion je doma ve Vagónce Studénka, která první prototyp vyrobila v roce 1970. V letech 1973 - 1984 poslala Vagónka na lokální tratě úctyhodných 680 vozů.
Co ocenili cestující? Automaticky zavírané dveře. Co naproti tomu ocenil strojvedoucí? Samostatné pracoviště, které bylo odděleno stěnou od cestujících.
Jako jedna z nepříjemných vlastností byl spalovací motor, který byl chlazen vodou, což byl samozřejmě problém v mraze. Buď musel být pod střechu nebo se mu muselo topit. Měl a bude mít vždy hodně pro a proti. Hodně fandů i odpůrců. My mu fandíme a proto má své místo i u nás.
Vůz ORCHESTRION pro nás namaloval Martin Přikryl alias Matys, který si tak trochu splnil svůj sen a přenesl svůj vlak z plátna na textil. Zároveň trička i mikiny na sobě představil. Děkujeme tímto jak jemu, tak společnosti Kolej-Klub, která nám umožnila s jejich vozem v Turnově naši kolekci nafotit.
POPIS TERMOSKY:
Nerezová termoska s pogumovanou úpravou.
Objem: 0,5 l
Výška: 24,3 cm
Materiál: vnitřek termosky nerez / vnějšek pogumovaná úprava
Přední strana: potisk lokomotivy
Zadní strana: malé logo Locomotif
Termosku nedávejte do myčky.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Naše vlastní značka, pod níž dodáváme veškeré zboží z tohoto e-shopu.
Zakládáme si na kvalitních materiálech, originálním grafickém zpracování a trvanlivém sítotisku.
Materiálové standardy: OEKO-TEX STANDARD 100, OSC 100, ILO a další