Stojánek na mobil ORCHESTRION
Jednou se nám v Locomotif zjevil čtrnáctiletý kluk Ondra a přinesl tyto dřevěné stojánky na mobil. Prý se učí u táty v truhlářské dílně. Prý jestli by se nám v krámu nelíbily. Líbily a moc, ale hlavně se nám líbí on.
Kategorie: | Ostatní |
---|---|
Typ: | Motorový vůz |
Pohon: | Diesel |
Motorový vůz M152, který byl v roce 1988 přeznačen na řadu 810. Vůz mnoha protikladů. Oblíbený a zároveň zatracovaný. Vůz mnoha přezdívek jako Skleník (okna všude), Autobus (čela skříně i boční okénka připomínají autobusy Karosa Š11, mají i stejný motor LIAZ a převodovku značky Praga), Kufr (podle tvaru), RegioMouse (pojmenování od Českých Drah) , Šukafon (hrkání vozu při jízdě) a dál už radši nepůjdeme…
Jedno mu odepřít nemůžeme, jako nástupce Hurvínka, který se vyráběl po válce ovládl definitivně lokální tratě. Orchestrion je doma ve Vagónce Studénka, která první prototyp vyrobila v roce 1970. V letech 1973 - 1984 poslala Vagónka na lokální tratě úctyhodných 680 vozů.
Co ocenili cestující? Automaticky zavírané dveře. Co naproti tomu ocenil strojvedoucí? Samostatné pracoviště, které bylo odděleno stěnou od cestujících.
Jako jedna z nepříjemných vlastností byl spalovací motor, který byl chlazen vodou, což byl samozřejmě problém v mraze. Buď musel být pod střechu nebo se mu muselo topit. Měl a bude mít vždy hodně pro a proti. Hodně fandů i odpůrců. My mu fandíme a proto má své místo i u nás.
POPIS STOJÁNKU:
Materiál: dřevo
Délka: 120 mm
Šířka: 80 mm
Výška: 20 mm
Síla drážky: 13 mm
Hloubka drážky: 15 mm
Plocha před mobilem: lokomotiva
Plocha za mobilem: logo Locomotif
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Naše vlastní značka, pod níž dodáváme veškeré zboží z tohoto e-shopu.
Zakládáme si na kvalitních materiálech, originálním grafickém zpracování a trvanlivém sítotisku.
Materiálové standardy: OEKO-TEX STANDARD 100, OSC 100, ILO a další