Výkonná - univerzální - všestranná, ale hlavně spolehlivá. To vše jsou vlastnosti lokomotivy zvané ESO. Tuto lokomotivu nevyvede z kolejí ani osobní vozba natož nákladní.
Bardotka, Berta nebo Zamračená - záleží na fantazii, co se Vám při prvním pohledu na přední část lokomotivy vybaví. Jedna z nejoblíbenějších lokomotiv každého železničního fandy.
Oblíbená elektrická lokomotiva řady 230 s dvounápravovým podvozkem. Díky velkoplošným skelným laminátům, které byly použity pro výrobu kabiny strojvedoucího se jí neřekne jinak...
Kafemlejnek nebo Třistadesítka jsou přezdívky pro malou trojspřežní tendrovou lokomotivu s baňatým komínem a vysokým parním dómem hned za komínem. Výraz Kafemlejnek jí byl...
Tohle tričko není pro každého. Je navrhnuto speciálně pro ajznboňáky, červené čepice, datly, fíry, huliče, koloťuky, křemenáče a štíplístky. Pokud náhodou padne do rukou...
První mu říkal Panťák, druhý Žába a pro třetího to nebyl nikdo jiný než Emilka. Výroba prvních pantografů začala v roce 1964 a plánovaná životnost byla kolem 15 let. Poslední...
Brejlovec, Brejlák a pro naše slovensky mluvící sousedy třeba Okuliarnik. To vše jsou přezdívky dieselové, skříňové čtyřnápravové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Tato...
Pro někoho Malá sestra od Bobiny pro jiného Kapesní Bobinka. To všechno jsou přezdívky malé sympatické lokomotivy, která nese svůj název hlavně podle svého označení pojezdu BO´BO´.