Pánská mikina přes hlavu s klokaní kapsou ČMELÁK
Téměř 8000 kusů lokomotiv brázdící koleje půlky planety - to už je pořádnej čmelín.
Kategorie: | Přes hlavu s klokaní kapsou |
---|---|
Druh: | Mikina |
Cílová skupina: | Pánské |
Typ: | Lokomotiva |
Pohon: | Diesel |
Šestinápravová motorová lokomotiva řady 770 byla pod původním označením T 669.0 dodávána lokomotivkou ČKD Praha a podnikem Strojárske a metalurgické závody Dubnica nad Váhom. Prototyp byl vyroben v roce 1963, sériová výroba probíhala v letech 1967 až 1969. Pro ČSD bylo vyrobeno celkem 108 lokomotiv, další pak byly vyrobeny pro průmyslové vlečky. Lokomotivy sloužily převážně pro posun na seřaďovacích nádražích a pro vozbu manipulačních vlaků.
Významnější byly ovšem zakázky pro export. Právě vývozní verze pro země bývalého SSSR dala lokomotivě přezdívku. ČME3 - Čechoslovackij těplovoz Maněvrovyj s Električeskoj pěredačej (československá motorová posunovací lokomotiva s elektrickým přenosem výkonu). Celkem bylo do bývalého Sovětského svazu dodáno 7459 lokomotiv, dalších několik stovek bylo exportováno do ostatních zemí - Albánie, Sýrie, Iráku a Indie. Jde o jednu z největších sérií lokomotiv jednoho typu na světě. I po šedesáti letech provozu mají na našich kolejích stále své nezastupitelné místo.
Slova Filipa Knapa z party nadšenců v České Třebové, která se o tohoto legendárního Čmeláka stará:
Lokomotiva 771.172 přezdívaná čmelák. Vyvinuta v ČKD a vyráběna v letech 1968-1972 v SMZ Dubnica nad Váhom pod označením “ČME3” se stala legendou na kolejích ČSD. Jedná se o jednu z nejpočetnějších řad vyrobených v bývalém Československu. Lokomotiva byla určena pro těžký posun a vozbu těžších nákladních vlaků. Tato konkrétní lokomotiva vydržela jako poslední ve službách Českých Drah v depu Česká Třebová. Díky tomu se například při ledové kalamitě v prosinci 2014 dostala i do čela mezinárodních expresů. V roce 2019 byla z pravidelného provozu převedena pod CHV Lužná u Rakovníka jako historické vozidlo, v dnešní době se o ní stará parta nadšenců v České Třebové v jejímž okolí bývá čmelák k vidění na historických akcích.
NEVÍTE JAKOU VYBRAT SPRÁVNOU VELIKOST? PORADÍME VÁM.
Najděte metr. Vyndejte ze skříně svoji nejoblíbenější mikinu a porovnejte ji s naší tabulkou velikostí.
POPIS MIKINY:
Pánská mikina s kapucí, klokaní kapsou a oblékáním přes hlavu. Příjemná mikina na dotek, ve které se díky svému složení a hladkému úpletu budete dobře cítit a vždy vás zahřeje. Elastický průkrčník kolem krku zajistí pohodlné oblékání a zároveň drží tvar. Rukávy a spodní okraj mikiny je lemován žebrovaným úpletem. Mikina, která nesmí chybět v žádné skříni pravého Lovce vlaků.
Materiál: 65% polyester +35% bavlna nebo 50% polyester +50% bavlna.
Úplet: hladký úplet, vnitřní strana počesaná
Gramáž: 280 g/m2
Barva: tmavě modrá
Přední strana trička: Potisk lokomotivy
Horní strana levého rukávu: Potisk malé logo Locomotif
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Naše vlastní značka, pod níž dodáváme veškeré zboží z tohoto e-shopu.
Zakládáme si na kvalitních materiálech, originálním grafickém zpracování a trvanlivém sítotisku.
Materiálové standardy: OEKO-TEX STANDARD 100, OSC 100, ILO a další