Ostatní
-
Batohy
-
Bloky, diáře, kalendáře
-
Dárkové balení
-
Dárkové poukazy
-
Deky, ručníky, tašky
-
Deštník
-
Mýdlo s uhlím
-
Na čtení a prohlížení
-
Na hraní
-
Na pití
-
Plakáty
-
Podtácky
-
Pohledy
-
Povlaky, zástěry
-
Samolepky na auto
-
Stojánek na mobil
-
Svačinový box
Nejprodávanější

Krví průmyslové revoluce bylo uhlí. Využití energie skryté v tomto minerálním palivu bylo nezbytným předpokladem rozmachu novodobého průmyslového podnikání. Uhlí se stalo nejen...

Kniha o snad nejslavnějších parních lokomotivách v historii Československých státních drah, "Mikád" řady 387.0, obsahuje na více než 600 stránkách důležité údaje o jejich výrobě...

Příběh a kouzlo parní železnice na moravskoslezském pomezí.

aneb Bardotky, Zamračené, Báry, Barči, Berty, Ceculy, Ceckaně....a Mračoun.

Od poklopu k poklopu Kyklop kouli koulí.

Hrdinka poválečného rozvoje elektrifikace československých drah.

S 3/6 3673 nebo také "Bayerische".

Cesta byla nekonečná. Je tu strašný vedro. V noci nás čeká bojovka. Už abych jel domů. Pak už stačí jen koupit známku, olíznout a poslat...

Byly to od roku 1925 první rychlíkové lokomotivy v souladu se "standardizačním programem" nově založené Deutsche Reichsbahn Gesellschaft DRG a okamžitě se staly hvězdami na...

Cesta byla nekonečná. Je tu strašný vedro. V noci nás čeká bojovka. Už abych jel domů. Pak už stačí jen koupit známku, olíznout a poslat...

Cesta byla nekonečná. Je tu strašný vedro. V noci nás čeká bojovka. Už abych jel domů. Pak už stačí jen koupit známku, olíznout a poslat...

Ke konci 50. let byly pro plánovanou mezinárodní dálkovou dopravu (Trans Europ Express) v západní Evropě zapotřebí nové vysokorychlostní motorové jednotky o rychlostech 140-160...

Cesta byla nekonečná. Je tu strašný vedro. V noci nás čeká bojovka. Už abych jel domů. Pak už stačí jen koupit známku, olíznout a poslat...

V typovém plánu lokomotiv Německé říšské dráhy NDR byla od konci padesátých letech potřeba nová dieselová lokomotiva pro osobní a nákladní dopravu na hlavních tratích. Die dicke...

Legendární lokomotivy řady 123 přezdívané Uhelka, Dřevěná, Prkenice nebo také Ústecký Taurus.

Opomíjené a zároveň nepostradatelné. Tak by se daly stručně charakterizovat rychlíkové lokomotivy původní řady E 499.1, později přeznačené na řadu 141.

Nulkové Bobiny E 499.0 jsou na našich kolejích již 70 let nefalšovanými legendami.