Deštník, Strana 2
Nejprodávanější
Motorový vůz M152, který byl v roce 1988 přeznačen na řadu 810. Vůz mnoha protikladů. Oblíbený a zároveň zatracovaný. Vůz mnoha přezdívek jako Skleník (okna všude), Autobus...
Briketa, Nomernoy či Černá huba. Pod různými přezdívkami se skrývá legenda a symbol téměř všech podzemních systémů zemí RVHP.
Oblíbená elektrická lokomotiva řady 230 s dvounápravovým podvozkem. Díky velkoplošným skelným laminátům, které byly použity pro výrobu kabiny strojvedoucího se jí neřekne jinak...
KT8D5 - kachny československých tramvajových rybníků.
Hadího těla a devíti dračích hlav se u této Hydry bát nemusíte.
Legendární dieselový rychlovlak z éry NDR, kterému se přezdívá buď Delfín nebo Görlitzer.
Jeden malý železniční prvek, na kterém stojí velká část provozu. Čuba!
Vršovický Čtyřkolák nebo pro někoho prostě Dvojka. Lokomotiva, která vznikla v roce 1936 přestavbou ze stroje 434.0148. Za svůj dlouhý parní život, který stále trvá zažila hrůzy...
Téměř 8000 kusů lokomotiv brázdící koleje půlky planety - to už je pořádnej čmelín.
Brejlovec, Brejlák a pro naše slovensky mluvící sousedy třeba Okuliarnik. To vše jsou přezdívky dieselové, skříňové čtyřnápravové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Tato...
Pro někoho Malá sestra od Bobiny pro jiného Kapesní Bobinka. To všechno jsou přezdívky malé sympatické lokomotivy, která nese svůj název hlavně podle svého označení pojezdu BO´BO´.
Hrdinka poválečného rozvoje elektrifikace československých drah.
Bardotka, Berta nebo Zamračená - záleží na fantazii, co se Vám při prvním pohledu na přední část lokomotivy vybaví. Jedna z nejoblíbenějších lokomotiv každého železničního fandy.
Původně zamýšlená jako dočasné řešení při čekání na nové typy strojů, nakonec se ale 742ka – často zvaná Bangle či Kocour - stala nejrozšířenější lokomotivou ve službách...