Batoh ZELENÝ ANTON
Zelený Anton - za trest? Za odměnu!
Kategorie: | Ostatní |
---|---|
Typ: | Lokomotiva |
Pohon: | Parní |
Lokomotiva 486.0 - Zelený Anton, je československá parní rychlíková lokomotiva s maximální rychlostí 110 km/h. Jde o nejvýkonnější předválečnou rychlíkovou lokomotivu a předchůdce modrých, nulkových Albatrosů. Mezi lety 1933–1938 bylo v plzeňské Škodě a ČKD (podle dokumentace od Škody) vyrobeno 9 kusů a všechny stroje vydržely v provozu až do přelomu šedesátých a sedmdesátých let.
V prvních letech provozu byly lokomotivy nasazeny na těžkých rychlících Košicko-bohumínské dráhy, pod Tatrami byly jako doma. Do dnešních dnů se dochovaly dvě lokomotivy a shodou okolností je najdeme právě na Slovensku. Provozní 486 007 Spolku Výhrevně Vrútky a prozatím spící 008 ve sbírkách Železničního muzea Slovenské republiky.
A proč se této elegantní, hráškově zelené lokomotivě přezdívá Anton? Údajně proto, že práce topiče na této lokomotivě byla za trest.
POPIS BATOHU:
Moderní bavlněný roll - up batoh s rukojetí, nastavitelnými polstrovanými popruhy a polstrovaným dnem. Praktická přední kapsa, která je z obou stran na zip. Hlavní přihrádka je rozdělena prakticky na dvě ploché části a zároveň je hlavní část uzavíratelná zipem a poté až kovovou přezkou.
Rozměr: šířka 31 x výška 40/50 x h hloubka 10 cm
Objem: 19 litrů
Materiál: Bavlna
Barva: Antracit, modrá
Přední strana batohu: Potisk lokomotivy / malé logo Locomotif
Zadní strana: Bez potisku
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Naše vlastní značka, pod níž dodáváme veškeré zboží z tohoto e-shopu.
Zakládáme si na kvalitních materiálech, originálním grafickém zpracování a trvanlivém sítotisku.
Materiálové standardy: OEKO-TEX STANDARD 100, OSC 100, ILO a další